Veelgestelde vragen
1 Mijn bestelling
1.1 Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik nog producten aan mijn bestelling toevoegen?

U kunt zelf geen producten aan uw bestelling toevoegen. Wel kunt u contact met ons opnemen via de chat of email (info@natuurlijkzuiver.nl). Geef in uw bericht even aan welke producten u toewilt voegen, het liefst met een artikelnummer of een link naar de productpagina.

1.2 Hoe kan ik een opmerking of vraag bij mijn bestelling plaatsen?

Bij het afronden van uw bestelling (na het invoeren van uw gegevens, het kiezen van de verzendmethode en de betaalmethode), als u uw bestelling moet bevestigen, kunt u in het daarvoor bestemde vak een opmerking of vraag plaatsen.

2 Verzending
2.1 Wat zijn de bezorgdagen van PostNL?
PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag.
2.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een PostNL afhaalpunt?
Ja. Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen uit één van de ruim 2.600 afhaalpunten.
2.3 Ik heb zojuist besteld. Krijg ik nog bericht wanneer mijn bestelling wordt bezorgt?
Zodra uw bestelling verzonden is krijgt u een email met daarin een Track-and-trace code. Met deze code kunt u nagaan wanneer uw bestelling bezorgt wordt.
2.4 Is het mogelijk mijn bestelling in Lunteren af te halen?

Ja, u kunt uw bestelling in Lunteren bij ons magazijn afhalen. Kies dan bij het afronden van uw bestelling voor de optie 'Afhalen bij ons magazijn'. U krijgt van ons een email vanaf wanneer u uw bestelling kunt afhalen. Klik hier voor meer informatie.

2.5 Ik ben de komende dagen niet thuis. Kan mijn bestelling na een bepaalde datum bezorgd worden?

Natuurlijk. Bij het afronden van uw bestelling kunt u een opmerking toevoegen. Als u daar aangeeft na welke datum u uw bestelling kunt ontvangen, zorgen wij ervoor dat uw bestelling op de juiste datum bezorgt wordt. Als u al besteld heeft, laat het dan even weten via de email, chat of telefonisch.

2.6 Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn bestelling niet bij mijn buren wordt afgegeven?

U kunt bij het afronden van uw bestelling een opmerking plaatsen en daarin aangeven dat u niet wilt dat uw bestelling bij uw buren wordt afgegeven. Als u al besteld heeft, kunt u ook een email sturen.

2.7 Wat gebeurt er als mijn bestelling bezorgd wordt en ik niet thuis ben?

Als u niet thuis bent probeert PostNL uw bestelling bij uw buren af te geven (tenzij u natuurlijk heeft aangegeven dat u dit niet wilt). Als uw bestelling bij uw buren is afgeleverd, krijgt u hiervan schriftelijk bericht in uw brievenbus. Als PostNL uw bestelling niet bij uw buren kan afgeven, proberen zij het de volgende dag nogmaals. Als het dan opnieuw niet lukt, kunt u uw bestelling binnen twee weken afhalen bij de dichtsbijzijnde afhaallocatie. U krijgt hiervan schriftelijk bericht in uw brievenbus.

2.8 Verzenden jullie ook bestellingen naar het buitenland?

Ja. Voor verzending naar België, Duitsland en Luxemburg kunt u kiezen bij het afronden van uw bestelling. Klik hier voor de verzendkosten. Voor verzending naar andere landen kunt u het best even contact met ons opnemen via email, telefoon of chat. Dan voegen we dit land toe aan onze verzendopties en laten we u gelijk weten wat de verzendkosten naar het betreffende land zijn.

3 Betaling
3.1 Welke betaalmethoden biedt Natuurlijk ZUIVER?
Klik hier voor meer informatie over onze betaalmethoden.
3.2 Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, u kunt veilig achteraf betalen met Billink. Binnen 14 dagen nadat wij uw bestelling verzonden hebben ontvangt u per mail een factuur van Billink.
3.3 Hoe werkt achteraf betalen via Billink?

Nadat wij uw bestelling hebben verzonden krijgt u een email van Billink met daarin de factuur. Deze factuur dient u binnen 14 dagen te betalen. Het bedrag moet dus niet aan ons overgemaakt worden, maar via de factuur die Billink heeft gestuurd.

3.4 Wat zijn de bankgegevens van Natuurlijk ZUIVER?
Ons bankrekeningnummer(Bic/Iban) is NL35RABO0337443122 t.n.v. Natural Goods.
3.5 Rekent Natuurlijk ZUIVER extra kosten voor betaalmethoden?
Nee, alle betaalmethoden die wij aanbieden zijn zonder bijkomende kosten.
4 Annuleren en retour
4.1 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren door ons te bellen of te mailen. 

4.2 Kan ik ook een gedeelte van mijn bestelling annuleren?
Ja, als u één of meerdere producten van uw bestelling wilt annuleren is dat ook mogelijk. Stuur ons daarvoor even een email of neem telefonisch contact met ons op. 
4.3 Ik heb mijn bestelling vooruitbetaald, maar wil graag annuleren. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra u ons laat weten dat u uw bestelling wilt annuleren, boeken wij het bedrag direct terug op uw rekening. Normaal gesproken staat het bedrag binnen enkele uren op uw rekening.

4.4 Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Het artikel dient echter wel compleet en ongeopend te zijn. 
4.5 Is retourneren gratis?

In principe draagt u zelf de verzendkosten. Maar onder bepaalde omstandigheden (als er bijvoorbeeld iets verkeerd is gegaan bij de verzending) nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Dit geld echter alleen na overleg. 

5 Samples
5.1 Krijg ik samples bij mijn bestelling?
Ja, u krijgt één of meerdere samples (afhankelijk van het bedrag van uw bestelling) gratis bij uw bestelling!
5.2 Van welke producten zijn er samples verkrijgbaar?

Van diverse producten zijn er samples verkrijgbaar. Als u graag een sample wilt ontvangen van een specifiek product, stuur dan even een mailtje of chat met ons. Dan zorgen wij dat jij het product z.s.m. kunt uitproberen.

5.3 Zijn er kosten verbonden aan de samples?
Voor de samples van huid- en haarverzorgingsproducten rekenen wij geen kosten. De parfumsamples kosten €0,50 per sample.
6 Reviews
6.1 Waar kan ik de reviews van klanten over Natuurlijk ZUIVER lezen?
Klik hier om alle reviews van onze klanten te lezen.
6.2 Waar kan ik een review over Natuurlijk ZUIVER achterlaten?
Wij hebben voor reviews een onafhankelijk reviewsysteem via KiyOh. Als u een bestelling heeft geplaatst krijgt u na verloop van tijd automatisch een email met de vraag of u een review wilt schrijven. Als u deze mail niet gekregen heeft en toch graag een review wil achterlaten, dan kan dat hier. Alvast bedankt!
6.3 Kan ik ook een review over een product achterlaten?
Natuurlijk. Graag zelfs! Op de productpagina staat boven de productinformatie 'Reviews'. Als u daar op klikt kunt u een review schrijven.
7 Spaarsysteem
7.1 Hoe kan ik punten sparen?

Links onderin ziet u een groene balk met daarin 'spaarpunten'. Als u daarop klikt gaat u naar het spaarsysteem. Als u een account aanmaakt op Natuurlijk ZUIVER, dan spaart u automatisch punten. U kunt punten sparen door een account aan te maken (100 punten), door een aankoop te doen (2 punten per €1) en door ons aan te bevelen bij vrienden (300 punten). Als u ingelogd bent kunt u bovenaan de webshop zien hoeveel punten u gespaard heeft. Al vanaf 250 punten (t.w.v. €2,-) kunt u uw punten inleveren. U kunt uw punten inleveren, via het spaarpuntensysteem links onderin de webshop.

8 Keurmerken
8.1 Waar staan de keurmerken op natuurlijke cosmetica voor?
Na het lezen van dit artikel weet u (bijna) alles over de bekendste en meest gebruikte keurmerken op natuurlijke en biologische cosmetica.